Syurga itu matlamat!

Syurga itu matlamat!

Saturday, April 9, 2011

Saya minta maaf... truly i am :'(

Assalamualaikum,

Kalau ada yang bertanya kelemahan utama aku selain 'tidak mampu melepaskan pergi', aku sangat susah ingin memohon maaf kepada orang lain yang telah aku sakiti hatinya, lebih-lebih lagi orang yang aku rapat. Termasuklah mak dan abah sendiri... :'(

Bukan bermaksud apa-apa entry kali ini selain hendak meminta maaf kepada seseorang ini atas kelakuan aku yang melampaui batas. Ya ALLAH, aku memang bersalah, itu aku akui, tetapi untuk berdepan meminta maaf, Ya RABB susahnya... Sahabat, maafkanlah aku, ya aku tahu kau memang sakit hati dengan aku sekarang. Maafkanlah kesalahan aku dan kepengecutan aku untuk berdepan. Ketahuilah, semakin rapat hubungan bersahabat, semakin payah untuk aku berdepan. Entahlah...

Blue & Elton John - Sorry seems to be the hardest word

Entah kamu ingin lagi membaca blog aku lagi atau tidak, itu aku tidak pasti. Tetapi andai kamu terbaca entry ini, aku mohon ALLAH bukankan hatimu untuk memahami maaf ini aku tujukan kepadamu. Aku juga berharap kau maafkan aku atas keterlanjuran mulut aku dalam berjanji. AMIN...

In-team - Bicara Kata

Sesungguhnya aku sangat malu, setiap entry aku di dalam blog ini kononnya persis seorang ustazah, tetapi perangai aku di luar, ASTAGHFIRULLAH...

Much love,
NJ :)

No comments:

Post a Comment