Syurga itu matlamat!

Syurga itu matlamat!

Wednesday, November 24, 2010

Kelip-kelip nan indah...



AlarmMe - Indahnya Alam Ini


Assalamualaikum,

Akhirnya! Akhirnya setelah berumur 23 tahun, dapat juga aku melihat sendiri dengan mata kepala aku sejenis haiwan indah ciptaan ALLAH, kelip-kelip atau kunang-kunang atau firefly. huhuhu ;)

Semalam, lebih kurang pukul 1.30 pagi, aku keluar ke balkoni rumah kolej kediaman, tanpa tujuan tanpa arah (hahaha), tanpa disangka-sangka seekor kelip-kelip terbang ke arah aku dan kemudian pusing berterbangan semula. Macam tahu-tahu saja aku nak tengak dari jarak dekat.

Gembira bukan kepalang rasanya. Tak dapat aku sembunyikan perasaan gembira ini, dengan semua budak rumah aku aku khabarkan. Kelip-kelip ini bercahaya hijau kekuningan. Sungguh indah, SUBHANALLAH.

Much love,

NJ :)

4 comments: