Syurga itu matlamat!

Syurga itu matlamat!

Thursday, March 27, 2014

Angka 27

Assalamualaikum,

ALHAMDULILLAH, semalam genap aku 27 tahun masihi. Aku sepatutnya bersyukur masih lagi hidup dalam dunia ini, masih diizinkan untuk bertaubat dan tolong sedar diri Anim! Setiap tahun aku menunggu tarikh ini dan bila 26 Mac berakhir, biasanya aku akan sedih.

ALHAMDULILLAH tahun ini mak menghadiahkan aku sandal cantik warna turquoise, adik pula bagi beg dan akak memberi perfume feveret aku. Semua hadiah tu aku dapat sebelum tarikh semalam pun, tapi awal-awal lagi mereka sudah bagi amaran bahawa ia adalah hadiah hari lahir, supaya aku tak minta yang lain.

Kali ini aku nak kongsi hadiah yang aku mahu untuk hari lahir tahun ini. Mungkin agak memualkan bagi sesetengah orang, tapi ini yang aku inginkan.

Aku nak jumpa Jai Courtney.

Much love,
NJ :)

No comments:

Post a Comment